Bredbandsflyttselände!

ÄNTLIGEN ...nu sitter jag framför min Laptop och med ett nyinköpt mobilt bredband för att kunna blogga.
Eftersom vi har flyttat så tar det ca 4 - 6 veckor att få bredbandet installerat i huset!
Jag trodde inte det var sant! Men, så är det tydligen...Hur skall man då göra med alla räkningar som skall betalas i tid! Jag blev jättestressad av beskedet, men Tele 2 svarade mig att det är så här det är!!!!!!!
Vi har dessutom bytt bank och jag  kunde därmed inte gå in och se hur det såg ut på våra konton!
Jag har min hemsida LÄK DIN SORG som jag också betalar för. Mina räkningar kommer hem till min epost, jag kan således inte betala dessa i rätt tid p.g.a. detta.
Är det inte fler än jag som protesterar????
Ett mobilt bredband kostar mellan 5-600 kronor plus en 24 månaders avgift.
Jag tycker det verkar en uråldrig metod, kan det inte göras på annat sätt?
Blir inte fler än jag tokig på allt detta??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0