En härlig novemberlördag!

Idag har det varit en dag i sångens tecken!
Vi började kl. 9 00 med att operasångerskan Ellinor Fryklund värmde upp oss denna tidiga lördagmorgon. Hon är en riktig glädjespridare! Hon får oss alla att sjunga med enkronan i baken, ja, det är ett väldigt bra tips att tänka så...Det är så roligt att känna att rösten bär!
Därefter kom vår dirigent Sasa Krstic! Vilken underbar person han är ! Han får oss att lyfta oss i håret!
Vi blir alla så motiverade och glada av dessa två som leder oss framåt!!
Klockan 13 00 var vi färdiga för hemfärd. Dagen gick väldigt fort.

Jag tog influensasprutan i går p.g.a. att jag har bronkit och blev väldigt dålig på kvällen och under natten. Feberfrossa och värk i kroppen...därför trodde jag inte att jag skulle kunna vara med på långsången... men jag vaknade bra!

Nu har vi kommit hem från Margaretetorp, där vi ätit en gåsamiddag tillsammans med svägerska och svärfar. Jättegott!!

Så kvällen avslutas i soffan med Körslaget och morgonrock.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0