Uppackning!

SOL OCH BLÅ HIMMEL!!

Vi har packat upp ur kartonger, ställt upp på vår stora vind. Nu känns det som om vi börjar " boa " in oss här hemma.
Vissa möbler har vi skippat och prylar har packats ner. Många beslut har tagits. I bland gör det lite ont att inte just " mina " saker får plats men förändringarnas vindar måste blåsa för att ge luft.
Jag längtar tills mina barn kommer ner och hälsar på oss!
Vi har köpt en bäddsoffa också som blir 160 cm utbäddad. Det behövs när alla de mina vänner också skall gästa oss.
Här kommer vi att trivas känner vi båda två.
Nu kommer min man med en liten drink till mig, nyduschad och i morgonrock!
Njut kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0