Certifierad handledare i sorgbearbetning

Att utbilda mig till certifierad handledare i sorgbearbetning efter ett långt arbetsliv är det bästa jag har gjort.

Under alla år har jag alltid sökt personlig utveckling.

Jag har gått i olika terapier av olika slag.
Utöver min grundutbildning ( speciallärare-särskola ) började jag redan 1981 med att gå kurs i TM (transcedental meditation).

Sedan var det dags för Reikihealing 1993. Etfer det  Bildterapiutbildning 1994 och därefter Debreifingledarutbildning.

Jag har arbetat intensivt med Inre Bildarbete under många år.
Utställningar runt om i landet, föresläsningar, dokumentärfilm om ämnet ( Av media ), där den berömde och nu avlidne konstnären Bent Lindström medverkar.

Har ockå varit med i TV programmet Livslust och även  i olika nyhetsprogram.

Efter en skada på mitt arbete så fick min tid som aktiv ett tvärt slut. Det var en fruktansvärd sorg för mig.
Mitt liv tog slut!

Men, skam den som ger sig!
Med vilja har jag arbetat mig sakta tillbaka till livet, men det hade inte gått utan mina vänner!

Sen kom kärleken och här är jag idag.

Nu är jag så glad att jag som 65 åring startad mitt företag läk din sorg för att kunna hjälpa andra! Jag finns i Malmö.

Det känns så viktigt att kunna erbjuda detta handlingsprogram för känslomässig läkning!

Ingen skall gå omkring med ett brustet hjärta i onödan!

Du är så välkommen att ta kontakt med mig!

www.lakdinsorg.se

[email protected]










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0