MatTina hade det stressigt värre tycker jag.

Ja nu har hela Sverige stressat i köket! Phu, det gick undan värre! Det är tur att recept finns på recept.nu för jag blev alldeles yr!!

Pia var cool och väldigt rolig..men vad tycker de äldre som inte hängde med på engelskan? Tänke jag.

Hela trerätters menyn  kanske jag skall testa med min man i köket, för visst är det roligare att laga mat tillsammans. Eller hur?

När jag är i Oslo hos mitt barnbarn ELian , så drar han fram sin barnstol och vill vara med på matlagningen.

Sist jag var där var det färsk kyckling som vi grillade tillsammans.
Han pepprade, saltade m.m hällde soya, oljaoch smör under kycklinglåren. Gissa om han åt!!
Hoppas han blir en underbar man och en underbar kock ocså! Tänker mormor..

Att bli bjuden på middag av sin egen man är hur sexigt som helst!! Eller hur? Vem vill inte få den kärleksförklaringen? Jag vill i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Margareta

Jovisst, jag håller verkligen med om att det är helt underbart att få middag lagad av sin man. Tyvärr händer det alltför sällan hos oss. Jag tycker att jag hintat, berömt och uppskattat och även pratat klartext. Tyvärr utan resultat. De gånger under våra 20 år som det hänt kan räknas på en hand. Ibland tryter fantasin, lusten och orken och bara känslan att vara den som ska se till att middag kommer

2009-09-08 @ 12:42:05
Postat av: Anonym

Jovisst, jag håller verkligen med om att det är helt underbart att få middag lagad av sin man. Tyvärr händer det alltför sällan hos oss. Jag tycker att jag hintat, berömt och uppskattat och även pratat klartext. Tyvärr utan resultat. De gånger under våra 20 år som det hänt kan räknas på en hand. Ibland tryter fantasin, lusten och orken och bara känslan att vara den som ska se till att middag kommer på bordet. Min man kan om han vill, är till och med jätteduktig kock, men säger när det kommer på tal att eftersom han mött sin överman i köket vore det fel att inkräkta. Haha, listig som en räv!

2009-09-08 @ 12:44:10
Postat av: liveteftersextio

Är inte män lite lata Margareta?

2009-09-11 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0