Sista seglingshelgen!

Nu är det vakt på båtklubben som gäller. Jag har gjort en rotsakspaj till oss i kväll. Vi skall vakta i natt.

I morgon seglar vi troligtvis sitsa gången för i år. Vi skall nämligen förflytta os till ett hus snart.
Vädret skall bli varmt och soligt och vinden svag. Troligtvis seglar vi till Köpenhamn och strosar lite.

Läste lite om Josefine i tidningen Solo idag. Det var en jättefin bild på henne, tycker såklart jag.

HAr också fått svar av läkaren att det troligtvis är förslitningar i mina knän som gör så ont. Mer om det senare.
Min mormor hade s.k. urkalkningar som de sa förr. Jag undrar om det är samma som dagen artros?
Är det någon som vet därute?

Hoppas alla får en skön helg tillsammans med nära och kära. Jag saknar mina!!!

Kommentarer
Postat av: Eva Bonilla

hejsan det var ett tag sen nu.

har tänkt massor på dig.

minns du att vi mejlade ett tag och du försökte hjälpa mig med vart jag kunde vända mig.



önskar jag kunde skriva allt gått och blivit bra men tyvärr är det tvärtom. men det va inte därför jag skrev utan jag skrev för att kolla hur det var med dig?

Ta hand om dig kram

2009-09-19 @ 16:35:56
Postat av: Anonym

Skulle tro att det är det som idag kallas osteoporos, urkalkat skelett. Då får man en högre risk för kotkompressioner odyl, men man kan "mota olle i grinden" med kalktabletter!

2009-09-20 @ 17:47:04
Postat av: liveteftersextio

Hej Eva! Jag tänkte på Dig så väldigt häromdagen och undrade hur Du har det! u kan maila om DU vill. Jag har det bara bra. Kram på Dig!!

2009-09-21 @ 15:45:25
Postat av: liveteftersextio

Tack för tipset. JAg hade en aning om att det skulle vara bra md kalktabletter. Undrar om det hjälper för artros s.k. förslitningar?

2009-09-21 @ 15:48:40
Postat av: Anonym

För artros ska glucosamin fungera bra, du kanske behöver båda?

2009-09-24 @ 16:25:22
Postat av: liveteftersextio

Jag har faktiskt köpt hem glucosamin, tack!

2009-09-29 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0