Sommarvärme!

Vilken underbar dag och kväll!!
I dag har det varit högsommarvärme.
På stan var det fullt på alla uteserveringar.
Shorts och linne.
Musiker som spelade lite här och där. Folk satt överallt och bara njöt!

I kväll promenerade vi tillsammans med en god vän ner till Limhamsfältet.
Vilken solnedgång och vilken varm och ljummen kväll!

Sådana dagar som denna skall jag minnas när det blir kallare.

För övrigt så träffade jag en gammal Sundsvallsbo idag som också har flyttat ner till Skåne!
Oj, så härligt att känna igen ett välbekant ansikte!
Minnen från forna år i Sundsvall rinner fram i minnesbanken.
Plötsligt finns de åren så nära, ändå är det för mig ett avslutat kapitel i livet.
Livet går alltid vidare, ingenting är beständigt.

Trots allt vill jag att allt alltid skall vara som det alltid är och skall vara.


Kommentarer
Postat av: Natali

Visst är det härligt med värme!! Och det i September! Människor lever upp när det är så här. Man är ute, man är glad, man vill att det aldrig ska ta slut! Och precis som du skriver, inget är beständigt! Det är fantastiskt med en minnesbank :)

2009-09-09 @ 13:03:26
Postat av: liveteftersextio

Ja Natali vi njuter lite extra, inte sant?

2009-09-09 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0