" Utomlandet " ?

Sol och värme!! Kan det bli bättre!
Vi cyklade på Limhamnsfältet idag. Isanddynerna solades det för fullt.

Väl framme på båten solade vi som alla de andra. En underbar fredag!

Altandörren står öppen ännu vid sjutiden på kvällen och det känns inte.

Mitt barnbarn Manne säger att jag bor i " Utomlandet ". Det känns faktiskt som det.

Havet, segelbåtar, sanddyner, lunch på restaurangen på Ribersborg,ett stopp på fältet för glassätande i solen.

Visst kan man ha det bra efter sextio. Jag njuter för fulla muggar.

Att jag har fått ryggskott och ont i ett knä stoppar inte förmågan att njuta. Jag var hos kiropraktor och doktor i veckan.
Sedan köpte jag en mjuk spikmatta som jag ligger på. Dessutom har äntligen jag börjat med vattengympa i varm bassäng i gen. Jag äter också Glucosamin. Nog skall jag väl bli bra, eller hur?

Nu sitter jag och förbereder kursen i Sorgbearbetning och min älskade är på sin loge.

Tack för ännu en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0