Vi är i Året Runt

I dag har jag fått ÅRET RUNT i revlådan.

Anledningen är att jag och min man blev intervjuade om hur vi träffades.

Fotograferingen skedde samma dag som jag skulle bjuda alla de mina på födelsedagsmiddag. 

Fotografen kom efter kl. två. Vi cyklade från Turistgården till S:t Ibbs kyrka och ner till hamnen. Jag hann inte vare sig kamma mig eller sminka till mig lite framför spegeln. Det märks! BHU!
Det var en stressad fotograf som skulle tillbaks med nästa färja.

Jag var också stressad inför middagen som skulle ske vid femtiden.

Min man ville helst inte vara med på foto, men hans nuna förgyller ju bilderna som tur är!

Ja, nu kan ni läsa och bilda er en uppfattning om mig.

Jag tar tacksamt emot era kommentarer.
Ni kan maila mig om ni hellre vill det.
 [email protected]

Mitt företag heter LÄK din sorg, min hemsida är snart programmerad och klar.
Nästa vecka kan du gå in och läsa om hur Sorgbearbetning går till.

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0