Regnet det bara öser ner...

Att man kan bli så glad av regn!

Regnet knattrar på taket och jag mår bra av att trädgården också mår bra.

Vi har haft Sundsvallsbesök hela veckan med segling och andra trevliga upplevelser runt omkring Skåne.

Söndag och regn, ja det blir en riktig vilodag med läsning, TV eller lite pyssel inomhus. Bara vara helt enkelt.

Vi har ställt ut blomkrukorna så de får lite av det goda regnet. Min man är speciellt rädd om våra orkideer, så de står ute och njuter.

Visst är det skönt när det regnar då slipper man alla måsten utomhus!

Apropå min kaniner som besvärar oss på vår tomt, så har vi i Danmark funnit medel som skall avskräcka dess små. I Sverige fanns det ingen som hade hört talas om hjorthonsolja.

Har Du?



Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej !



Hjorthornsolja fanns att köpa på Apoteket, men det är nog många år sedan. Kan tänka mig att det är förbjudet i Sverige, men jag vet ej.

Ha en bra kväll.

Hälsningar Farmor/Mormor

2010-08-08 @ 21:42:56
Postat av: liveteftersextio.blogg.se

Hejsan

jag har frågat på Apoteket och Hälsokost, men icke sa nicke. Må så gott!

2010-08-09 @ 10:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0