Det ÄR ju sommar i Malmö!

Läste i dagens tidnning att sommaren faktiskt ÄR här i Malmö sedan en vecka tillbaks!
Det var väl det jag tyckte!

Här har jag gått omkring och inte fattat att det är sommaren som kommit.

Som norrlänning är det lite svårt att förstå att det är sommar redan i slutet på april, men så är det enligt enligt de meterologiska reglerna.

Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag får uppleva detta i slutet av mitt liv.
Det hjälper mig säker att bli några år äldre, hoppas jag!

Nu skall jag snart i väg  på min  easy line träning!
 
Ha en bra dag!

www.lakdinsorg.se

Kommentarer
Postat av: kristina schneier

Allt du skriver går direkt in hjärtat är så sant och ur det verkliga livet. Inget skryt eller ytligt som mode eller smink. Som visserligen är kul men till vissa gränser. det viktigaste är dock hur vi är mot varandra och ta vara på allt det vackra som finns omkring oss. Var i helgen på släktfest i Malmö jättekul att träffa min mans fastrar och kusiner. Var även hos mamma i Vellinge vi gick en promenad i det vackra söndagsvädret. tyvär var vi tvungna att åka hem sedan. Men mamma och jag kommer att kunna träffas mer framöver då hon blev pensionär igår. Jag hoppas hon får många sköna år och njuta av sin ledighet. Resa, fixa i trädgården, lära sig data,läsa ,sticka och sy, hälsa på släkt och vänner , besöka läka din sorg.



Kram Kristina

2010-05-05 @ 16:09:57
Postat av: Mammaxtre

Vad härligt med sommar. I Stockholm har vi en mycket KALL vår. Njut av sommaren, det skulle jag ha gjort.



Ha det gott

2010-05-06 @ 20:40:53
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter ljuvligt, med sommar!! Jag bor på Åland, en kall och blåsig ö just nu. Fast jag vet ju att det snart blir bättre tider :-). Jag kommenteratde faktiskt ditt inlägg tidigare angående vårdnadshistorien. Vet inte varför den aldrig visades? Hur som helst, för att sammanfatta mitt inlägg, så hoppas jag verkligen att den närmaste omgivningen reagerar.

Kram Sussi

2010-05-08 @ 18:57:19
Postat av: Sussi

Jag har försökt skriva kommentar i din blogg flera gånger men det har inte kommit med?? Skrev bla. på inlägget om vårdnadstvisten.

Låter så skönt med sommar, hos mig är det kallt!!

2010-05-09 @ 19:31:40
Postat av: liveteftersextio

JAg har också undrat varför inga kommentarer kommit.Min dotter läste min blogg i går kväll och såg att jag klickat i fel ruta ang.kommentarer. Jag ber så mycket om ursäkt för detta!!! Ha tålamod med mig...tur att jag har min dotter eller hur???

Kram!!

2010-05-17 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0