Sorgligt.

Jag har inte fått en enda kommentar angående mitt senaste inlägg!
Jag undrar varför?


Kommentarer
Postat av: Ingabritt

Det finns sannolikt flera skäl till att kommentarer uteblivit.

Min åsikt är att våra lagar inte alltid är lätta förstå. Det finns oklarheter i ärendet som förbryllar. Som jag fattade hade paret gemensam vårdnad och då kan man inte bara ta sitt barn och sticka utan att meddela den andra vårdnadshavaren. Det är lagbrott. Det som är konstigt är att hon fått hjälp med skyddad identitet när paret har gemensam vårdnad. Hur ska det kunna fungera rent praktiskt? Gemensam vårdnad är ju något helt annat än delad vårdnad.

2010-05-01 @ 17:15:47
URL: http://ingabritt-afterwork-blogspot.com/
Postat av: liveteftersextio

Just det Ingabritt. Det är det som är så konstigt. Sociala skyddar henne och barnet för misshandel och drickande. Samtidigt går lagen tvärsemot. Hur skall man tolka detta? Jag tycker att en kvinna skall ha rätt till skyddat identitet om mannen är våldsam m.m.

Nu bor barnet ensam med denne man! Jag tycker att detta är fruktansvärt!

2010-05-17 @ 22:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0