Maria Montazami i kväll.

Tofsarnas PR kvinna är i Scoobido med sina tofsar.

Det gäller att hitta sin grej i dag.  " Om Du inte syns så finns Du inte.. "
Är det så det har blivit?

Jag har känt av detta att inte synas i.o.m. att jag flyttade till Malmö. Jag var helt anonym.
Därför är det så skönt att komma hem till Sundsvall. Det är alltid någon som jag hejar på. Alltid någon som ropar hej.
En helt underbar känsla!

Kan det vara lite av ett storstadsproblem detta?
Att vara nyinflyttad i Sveriges tredje största stad utan sin familj, när man är över sextio är inte så enkelt.
De flesta har redan skapat sin vänskrets sedan länge.

Då är det bra att ha en blogg och Facebook.
Nu Skavlan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0