Att inhämta energi.

" Sången ädla känslor föder ".

Så sant, så sant. Vi hade en underbar körövning i kväll. Jag åkte dit ledsen men kom hem glad!
Jag är så tacksam för denna kör. Vi har så roligt. Roliga uppsjungningar. En underbar körledare som ger massor av sig själv.
Så betydelsefullt det är att få bra energier.

I går var vi på födelsedagskalas hos ett nygift par. De är så kära i varandra. Tillsammans har de nu fått sju barn och ett barnbarn. Snabbt jobbat m.a.o.
Allt går om bara kärleken finns.
Hos de nygifta fick jag också en kick av goda energier.

Du ger mig bra vibrationer, som Kicki Danielsson sjunger.

Solen och värmen ger mig också energi. Att möta morgonen på altantrappan och höra hur det susar i vinden ger också en energikick.

I morgon skall jag på massage. Det ger mig också massa energi.
Det är så viktigt för kropp och själ att finna små stunder av kraft för att orka med det man möter i livet.
Sök så skall du finna, står det skrivet.
I kväll fann jag denna ädla känsla via  sången.
Det tackar jag för och önskar dig en god natt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0