Jag är Barnkär!

Nu är det klart att kronprinsessan väntar barn!!!
Äntligen, säger jag.
Jag har verkligen tyckt synd om de båda som utsatts för pressen att leverera barn så fort som möjligt efter vigseln.
Så klart att jag också funderat om Daniels sjukdom har varit ett hinder. Men oj, så glad jag är för deras skull!

De har fått lära sig att vänta, de två!!
Tålamodet har prövats och längtan har säkert fört de närmare varandra. Fast det kan ju bli tvärtom också.
Hoppas att allting går bra så vi får se de två lyckliga föräldrarna med sitt barn i mars månad.

Då  i mars, börjar  våren härnere i Malmö, igen. Om sex månader...

Fast nu är nu och i morgon fyller mitt barnbarn i Oslo hela 5 år!!!!!
Jag har varit där redan och uppvaktat honom med en stor brandbil, som han hade önskat sig, så nu är det dags för Oslofamiljen och lekkamrater att uppvakta.
Gissa om jag hade velat vara där och sjunga för honom i morgon bitti.
 
Nu blir det på Skype i stället.

Barn är Livet och jag är så tacksam för mina sex barnbarn. Innan jag fick mina barnbarn visste jag inte att man älskar de lika mycket som sina egna barn.
Nu, vet jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0