Varm i hjärtat.

Ute är det mörkt.
Det är kväll.
Adventsljusen i granar och träd, på balkonger och i fönster lyser med värme.

I dag har jag avlsutat sorgbearbetningskursen och sagt Farväl till min klienter.

Människor  som önskat arbeta med att läka sina brustna hjärtan. De gör ett fantastiskt arbete och kommer varandra så nära.
Jag får deras tillit och jag ger de deras verktyg.
De kommer till första träffen med stor frustration och avslutar den 12:e träffen med fullbordan och försoning.
Det är starka möten med innerlighet, sårbarhet,mod och kärlek.

Jag är så glad att jag får arbeta med Sorgbearbetningsprogrammet och att jag  kan hjälpa människor med hjälp av det.

Det värmer mitt hjärta i kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0