Tittut i vårsolen!

Äntligen är jag här igen efter ett långt uppehåll!
Det har varit en lång och kämpig infektion som slagit ner mig totalt. Vad gör man utan pencillin idag?
Jag väntade flera månader på att tillfriskna, men icke sa nicke. Till sist insåg läkaren faktum.
" Du har fått astma ", sa läkaren först. Så jag fick Pulmicort m.m.
Men inte hjälpte det heller.

Min man blir aldrig förkyld. Jag blir ALLTID förkyld och fruktansvärt sjuk och dessutom blir jag inte frisk utan pencillin?
Är det någon som har ett gott råd till mig?
Törs inte tänka att jag skall möta ännu en vinter!!!!!!

Det känns " futtigt " att klaga när världen ser ut som den gör. Jag ÄR tacksam för varje dag över allt. Men det vore inte dumt att orka vara en tillgång för nära och kära i stället.

På söndag har Poliskören konsert i Kristianstad tillsammans med Ingmar Nordström, saxofonisten och sopranen Ellinor Fryklynd.  Om Du bor i närheten, kom till Heliga Trefaldighetskyrkan. Annons finns i tidningen.

Det är den första konserten jag deltar i på flera månader p.g.a. min infektion.
Så Du förstår att jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0