Jag i tidningen ÅRET RUNT.

I dag tittade jag i tidningen Året Runt när jag var " på affären".
Vips, så var artikeln som jag visste skulle komma  i tidningen.
Jag köpte den såklart!!
När jag jag kom hem så låg två ex. i brevlådan.
Således har jag nu tre ex. av tidningen.
Det roliga i sammanhanget är att min dotter i Oslo ringde mig just när jag kommit hem från affären. Hon berättade då för mig att jag var i tidningen Året Runt.
Jag hade ingenting berättat, så jag undrade förstås hur hon visste det.
Jo, någon i hennes blogg Prinsessansdagbok, hade informerat henne om detta.
Tänka sig att jag får vara med om denna fenomenala uppfinning som datan innebär.

Idag har jag köpt nya bh:s. Det var så länge sedan att jag inte hade den blekaste anong om vilken storlek jag har i dag.
Jag hämtade den ena bh:n efter den andra, men ingenting passade. Som tur var fick jag en fantastisk hjälp av expediten som till slut fann rätt storlek.
Men...SÅ stor?? NEj.nej, sa jag.
MEn expediten visste bättre. Den satt perfekt!
Så har jag då blivit riktig tant, tänkte jag när jag gick därifrån.
Huvudsaken är att den känns bra där den sitter!
Man får acceptera åldrandet, huvudsaken är att jag är frisk!!!!!!!!!!

 



Kommentarer
Postat av: Josefine

Mamma jag kan tänka mig vilken kupa du har haha ÄNTLIGEN en bra bh. Längtar tills du kommer MED en tidning åt mig också :)



PUSS & KRAM!

Postat av: Anonym

Skrattar bäst som skrattar sist du lilla gumman, det dröjer bara några år så är du där ....

visst, jag tar en tidning till dig...

Puss och kram!

2012-01-04 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0