Mest inomhusdag.

Vissa dagar är härligare än andra. I dag har det varit en sådan dag. Jag har nämligen varit inne hela dagen p.g.a. mitt onda knä! Skrivet med en viss humor...

Solen har skinit från en klarblå himmel och jag har varit inne och lagat mat!! Hela dagen.
 
Men på kvällskvisten kom min mans syster och svåger så vips blev det lite roligare.
En drink och små goda krustade, satt inte fel.

Därefter åkte samtliga till min mans barnbarn för att fira hans 18-årsdag. Det var rätt många, både äldre och yngre. Vi var väl ca 30 personer som åt allt gott.
Det roliga är att se när ett gång 18åringar sitter uppklädda i mörk kostym vid eget bord som riktigt fina gentlemen...trodde knappt att det fanns sådana längre!
Vid paketöppningen höll min man ett känslofyllt tal och födelsedagsbarnet själv klarade galant att öppna och tacka för alla presenter.

Jag hade väldigt besvär med min nya BH. Oj så den skavde, så vid middagen blev det naturligtvis BH-diskussioner . Vad har du för BH osv.

Undrar om männen också diskuterar sina underkläder så som vi kvinnor gör. Nej, det gör de naturligtvis inte, det vet jag. Men visst skulle det vara roligt att höra....eller hur?
T.ex. " behöver du push up  eller.."

Nu är det morgonrock på och en säng som väntar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0