Nu är EMIL här och blåser!

¨Så har EMIL kommit!!
 Det stormar och regnar!!
 Ännu en man skjuten här i Malmö!
 Nu är 5 st. skjutna !

Ja, detta är det nya året 2012!


Men jag tänker minsann inte slås ner av detta, för jag har nämligen bestämt mig för att fortsätta med min träning.
Jag cyklade i motvind till träningen men hem var det nästan omöjligt att ta sig fram. Jag åkte än hit och dit med cykeln, tur att jag inte föll.
Regnet öste ner så det var så skänt att komma hem och slänga av sig alla blöta kläder.
Visst, det tar emot att börja träna igen men ack så härligt att komma dit och känna stödet från personalen!
Jag går nämligen på Easy Line, vilket är nyöppnat här i Malmö.

Nu är det viloläge som gäller en stund innan det är dags att laga lite broccolisoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0