Rösta på prinsessansdagbok.com på http Rix Fm´s Blogg Sm

Jag sänder härmed en uppmaning och önskan:

Rösta på prinsessansdagbok.com
 
Gå in på  :  http       Rix Fm´s Blogg Sm

Det är hon värd eller hur?


Nu har lilla familjen från Oslo rest hem.... buuuu!
Solstrålen som gladde oss packade sina leksaker och sa" Ha det"....oj,oj,oj så det känns i mitt hjärta!!

Det har varit så härligt att vakna och höra hans härliga glädjerop " Ingemar ", " mormor ".

Han leker så snällt med alla sina bilar som radar upp och nämner namn och färg på dem. Om och om igen...

När vi pratar svenska så härmar han svenska ord hela tiden, lillgubben.

Han har sprungit som ett litet jehu här hemma fram och tillbaka. Precis som hans mamma gjorde när hon var liten. De springer på samma sätt. Håret guppar så sött !!

Varför gör det så ont att längta och älska?

Jag har de mest underbara småingar!!

Måtte livet vara gott emot dem!!

Mitt äldsta fyller 15 år nu snart och är i målbrottet.
Livet går så otroligt fort. Mycket fortare nu än när mina barn var små!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0