Ont

I går var jag på gympa i varmvattenbassäng.
Idag har jag onr i nacken
Så är det så fort jag gör någonting med armarna.
Blir så less på att få ont, men en whiplashskada är som en ond följetong.
Nu har jag tagit två Panodil och två Ipren såsom läkaren ordinerat.
Därefter är det bara att ta det lugnt och inse att dagen inte blir så rolig som jag tänkt mig.
Men, jag behöver inte längre ligga till sängs längre, det gjorde jag förr.
Nu ringer min goa väninna....
Det är hon som är orsaken tlll att jag träffade min man.
Hon har ont i höften och skall opereras snart. Det är deprimerande att gå och vänta...
Vi är många som går omkring och värker i vår ålder, tyvärr.
Nu skall jag gå och handla fisk inför morgondagen, då kommer min mans dotter och hjälper oss med datorn.
Hon är vegetarian nämligen.
Ha en fin fredag!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du mamma, gå till en kiropraktor + akupunktur en stund och testa om det hjälper! puss och happy fredag snart ses vi :):)

2008-10-10 @ 12:18:26
URL: http://prinsessansdagbok.com
Postat av: liveteftersextio

Gulle Dig!

2008-10-10 @ 12:32:13
Postat av: Laila

Hjälper det inte med lite healing.Inte bra att äta så mycket tabletter heller,men men vad gör man.Du kanske skulle pröva lite akupunktur.Det hjälper ju din söta dotter.

Ang din dotter så är hon helt underbar.Märks att hon vuxit upp med en mamma som är jordnära och ödmjuk inför livet och andra människor.Så otroligt ödmjuk och fin.Såklart är lille Elian så söt oxå och inte att förglömma en fin svärson.Brukar inte kommentera något där men läser den var dag.Synd bara att hon får en del fula gliringar,men hon är en stark tjej och vet vad hon står för.



Laila



2008-10-10 @ 18:45:59
Postat av: liveteftersextio

Hej Laila, utan healing hade jag inte varit där jag är i dag!!Akupunktur har jag också provat likaså kiropraktor. Vissa saker måste man acceptera, jag har lärt mig att tänka mig för allt för att undvika smärtretning, men ibland glömmer jag...Min dotter är underbar och varm, jag älskar de alla tre så klart!!!

2008-10-10 @ 20:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0