Kvällstankar..

I dag har jag fått veta att en väninna drabbats av en stroke. Kvällen innan var hemma hos mig. På morgonen efter vaknade hon av värk i huvudet. Ja så fort det kan gå för oss...

Min dotterson är nu i Malung för att testa sig in på snowbordgymnasium. Vilken pärs, jag tycker han är en modig liten person.
Ni kan se honom på Yuotube/ Isak Riabacke, kolla och se.. visst är han lik Björn Gustafsson, komikern?

Fick häromdagen bilder  av min son från toppen av Åreskutan ,där mina två sonsöner 4 och 6 år åkte utför.
Vad månde bliva?

Snart skall vi alla träffas i Sundsvall, underbart att få krama om varandra! Familjen från Oslo skall få träffa sina släktingar äntligen!

Nu är spiken och stygnen borttagna ur foten. Skall till sjukgymnasten i morgon.
Jag måste gåträna.

Jag har en fantastiskt snäll och omtänksam man som hjälper mig på alla sätt. Äntligen kan jag återfå tilltro till en man igen!
Jag såg Dr. Phil i kväll, programmet handlade om otrohet. Det var väldigt klart och tydligt att den som  blir drabbad av otrohet aldrig är ansvarig för att partnern väljer att vara otrogen.
Det blir kvällens slutord.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tove

Heeej!=) Va skönt att du e på bättringsvägen! Jag skulle åxå behöva gå på sjukgymnastik med mina fötter/vrister. Alldeles för många stukningar=/ Sist hamna jag på kryckor. Iaf, så kikade jag in Isacs filmer på youtube & herregud vilken go grabb!! Riktigt rolig ! Ni har en så härlig familj & släkt kram / Tove

2009-03-20 @ 12:31:52
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag läser din blogg var och varannan dag och plötsligt nu kom jag på att jag inte ens vet vad du heter:) Jättefin blogg. //Clara

2009-03-20 @ 13:12:07
URL: http://cladda.blogspot.com
Postat av: Tove

hur har det gått för din väninna??

2009-03-21 @ 14:31:45
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: liveteftersextio

Hon har kommit hem från sjukhuset. Proppen satt i hjärnstammen. Jag vet inte vad det betyder. Hon har mailat mig och mår bättre.

2009-03-21 @ 22:48:16
Postat av: Duracellmamman

Hej!

Har smugit omkring här inne hos Dig under ett par veckors tid i syfte om att nominera Din blogg till Mammablogg Galan!



Nu är Din blogg färdig nominerad, inom kort kommer Du inne på Mammablogg Galans sida kunna se vilken/vilka kategorier den är nominerad till.



Vi hoppas komma igång med röstningarna inom de närmaste 24 timmarna.



Vi ses den 4 juli!



Kram



Annika

2009-03-22 @ 22:20:52
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Nicki

Din familj verkar vara ett riktigt energiknippe.=) Härligt att ni får träffas snart och att du blivit bättre. Hoppas det fortsätter att bli bättre för din vännina.



Vad det gäller otrohet så verkar den otrogna parten oftast vilja skylla över skulden på den som den varit otrogen mot. Men som du säger, det finns bra män! =) Det ger mig hopp när jag ser kvinnor som har gått vidare efter skilsmässa.



Kramz/Nicki

2009-03-23 @ 10:27:10
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0