Vad sa Mona Sahlin egentligen?

Ja, här sitter jag snuvig och med utan röst. Vad passar väl bättre än att blogga en liten stund, för prata går ju inte!

Soffan är en bra plats när man inte kan gå utanför dörren. Slötittade på TVn häromdagen och hörde Mona Sahlins tal.

Säga vad man vill, men förvånad blev jag!
Vad stod hon och sa egentligen, undrade jag?

Visst hör man dåligt när man är bedövad i huvudet och det slår lock för öronen.
Men dagen därpå läste jag att det jag hade hört var sant!

Det händer mycket nu inom politiken, Ingenting är sig likt..

Jag säger som Thomas Di Leva " vad skall man tro på, tro på ...? "

Förvirringen tid eller uppvaknadets?
Det är två olika synsätt.

Min slutsats är att kommunikation är nödvändig för att verkligenheten skall uppfattas som verklig.

Hörs man via bloggen tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0