Städdag.

I dag har jag städat och städat . Lådorna är städade, sorterade och kassar med sådant som jag inte " sett " har slängts!
Jätteskönt att få lite städdille!! Det är inte ofta, kan jag lova.
Min man fick det stora nöjet att ta ut ALLA mattorna, det hade jag längtat efter länge!
Men, jag vill faktiskt fortsätta att rensa , det lär väl bli när lusten faller på...
Att göra något med tvång är inget jag i dagsläget och med ålderns rätt gillar.

Med tända ljus i huset och TVs Världens Barngala har så kvällen förflutit lugnt och städat m.a.o.
Det känns även bra att ha skickat 500kr förstås.
Tänk om FN:s Barnkonventioner ändå kunde följas! Det är för många barn som far illa i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0