Funderingar...

 " Solen skiner himlen är blå !...så börjar en liten barnsång som jag sjungit många, många gånger för mina barnbarn.

När mitt äldsta barnbarn  och jag åkte bil tillsammans så var det en av de sånger han fick höra.
Nu är han utflyttad och fyller snart 17 år. Han går på en skola långt hemifrån...har eget boende m.m.
En mycket komptetent person på många områden! Han är en fantastisk människa. Inget ont i honom, hoppas att livet är varsamt med honom.
Häromdagen pratade vi i telefon, då var han på träningsläger utomlands.  
En fråga som jag mer och mer ställer mig är : Hur kan alla småingar växa så fort?

Om tiden finns, så är den i så fall mycket kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0