Äntligen.

Gokväll i stugan!
Nu är snön borta, äntligen!
I kväll har jag varit på körövning. Så roligt det är ! Jag har längtat jättemycket efter kören, men inte kunnat vara med på länge p.g.a. en långvarig infektion.
Vi fick sjunga helt i mörklagt rum. Underbart att bara släppa på alla spänningar. Blunda och röra sig under sång. En härlig känsla av total inlevelse och närhet i sitt känslouttryck.

Sen hem till Idrottgalan. Funderar mycket om alla orkar ringa dessa olika telefonnummer för att rösta fram vinnaren av Jerringpriset? Jag tyckte faktiskt att Robin var jättebra. För en gångs skull var det bra artister också.
Så jag känner mig nöjd.

Har också fått tid på Sömnapnemottagningen  idag, för att prova ut en mask som skall hjälpa mig att inte få andningsuppehåll när jag sover. Det har jag verkligen längtat efter.
Har också gjort en 24 tim EKG mätning som jag fått resultat av idag.  Oj, oj  vilken arytmi jag går omkring med.
Nu är det mycket på gång med tanten ...eller tjejen, det låter bättre.

Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0