Så börjar vi på nytt år!

Äntligen har jag fått tillbaka lusten att blogga!
En infektion har hindrat mig från allt som är roligt. En trötthet utan dess like. Astma, hög sänka, urinvägsinfektion, bihåleinflammation...inte roligt alls..riktigt jobbigt.

Nu är det 2011 och fåglarna ramlar döda ner från himlen och fiskarna hamnar döda på stranden.
Det känns oroväckande. Jag har aldrig hört talas om att det ramlar ner döda fåglar från himlen.
Står det något om det i Gamla Testamenet? Det känns nämligen som om det vore ett omen därifrån.

Annars så är det matlagning på TV eller så är det sport! Som vanligt alltså...förutom självmordsbombaren som ryckte oss upp ur sofforna.

Så går ännu en dag och jag har målat naglarna.

Det var länge sedan sist. Det ljusnar lite...trots allt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0