Att bestiga berg.

Inte trodde jag att jag en dag skulle cykla omkring på Limhamsfältet!
Nu gör jag det nästan verje dag.
Det är så underbart med friheten. Inga backar bara njutning. Jag ser människor som solar, badar, joggar,åker roolingblades, drar barnvagnar m.m.

Malmöborna har en stor möjlighet att röra sig på Ribergsborgsstrandens område och till Västra hamnen.
Segling, vindsurfing, kanotpaddling och fiskebåtar och hela havet mot Danmark.
Jag ser allt, denna vackra söndag i oktober.

Nyfiken har jag alltid varit och jag märker att det är min nyfikenhetslusta som hjälpt mig att våga flytta.
Om man inte vågar så har man inte ens försökt.
Det är inte lätt alla gånger.

Men vem har sagt att det skall vara lätt att bestiga berg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0