i Oslo hos barn och barnbarn.

Här öppnar barnen spisen som Ella fick i julklapp av mig för ett år sedan. Se så små de var då!!!!

Nu är det sista kvällen  här hos barnbarnen i Oslo! Barnen sover efter en härlig dag som avslutades i pulkabacken.
Elian har under de dagar jag varit här jobbat med mig i hans 5årsbok, vi har lekt skola och han älskar det!! Han vill aldrig sluta, så det sista vi gör innan han somnar är att skriva i hans 5 årsbok.
Ella och jag har också lekt med plastilera. Vi har gjort muffin, bananer, pannkaka,varmkorv, ja allt vad som finns i matväg. Hon har lagat mat och bjudit oss varje dag.
I fjol fick hon en spis av mig i julklapp, nu används den flitigt av barnen. Hon har grytor och kastruller, prsom de leker med, båda två.
För mig är det jättekul, för jag tycker om att leka och lära barnen
Men nu är det sista kvällen. I morgon blir det buss hem. Alltid lika tråkigt att åka i från de jag älskar och saknar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0